خبر بد برای چلسی/ ستاره فرانسوی مصدوم شد

خبر بد برای چلسی/ ستاره فرانسوی مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر انکونکو وینگر فرانسوی چلسی در بازی دوستانه مقابل بروسیا دورتموند مصدوم شد و حالا مائوریسیو پوچتینو نگران وضعیت ستاره سابق لایپزیش است. 

به گزارش فوتبالی، کریستوفر انکونکو بیست و پنج ساله در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 53 میلیون پوند از لایپزیش به چلسی پیوست. او در بازی دوستانه مقابل بروسیا دورتموند از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما تنها توانست بیست و دو دقیقه بازی کند، چون بعد از درگیری با متس هوملس مدافع زنبورها به زمین افتاد و جای خود را به میخایلو مودریک داد. 

به نقل از سایت گل، مائورسیو پوچتینو راجع به این موضوع به وبسایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "پزشکان باشگاه در حال بررسی کردن وضعیت او هستند و امیدوارم که مشکل خاصی نداشته باشد. او در یک دیگری با مدافع دورتموند به زمین افتاد که می توانست خطای پنالتی باشد و بعد احساس کرد که زانویش دچار مشکل شده و ما تصمیم گرفتیم که او را بیرون بکشیم. امیدوارم چیز بزرگی نباشد و خیلی سریع به تمرینات تیم برگردد. البته ما به چند روز زمان نیاز داریم تا میزان دقیق مصدومیت انکونکو را متوجه شویم. نمی خواهیم دلیل مصدومیت انکونکو را به گردن چمن ورزشگاه شیکاگو بیاندازیم."

4416