نیمار عملکرد بهتری در بارسلونا داشت یا دمبله؟

نیمار عملکرد بهتری در بارسلونا داشت یا دمبله؟

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله در یک قدمی پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد و به نظر می رسد به زودی انتقال او به تیم پاریسی به طور رسمی اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، عثمان دمبله از سال 2017 در بارسلونا حضور دارد. در حقیقت او پس از این که نیمار جونیور بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد، به بارسلونا آمد تا جای خالی نیمار جونیور را در پست وینگر برای بارسلونا پر کند. دمبله در این سال هایی که در بارسلونا حضور داشته است، در مجموع 185 بازی برای آبی و اناری پوشان انجام داده است.

عثمان دمبله در 185 بازی برای بارسلونا موفق شده است 40 گل بزند و 43 پاس گل بدهد. نیمار جونیور در تابستان 2013 در یک انتقال پر سر و صدا از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد. نیمار تا سال 2017 در بارسلونا حضور داشت و پس از آن راهی پی اس جی شد و هنوز هم در پی اس جی توپ می زند.

نیمار جونیور در سال هایی که در بارسلونا حضور داشت، در 186 بازی، موفق شد 105 گل برای بارسلونا به ثمر برساند و 76 پاس گل در جمع آبی و اناری پوشان بدهد.

در حقیقت آمار نیمار جونیور خیلی بهتر از آمار دمبله در بارسلونا است. دمبله مصدومیت های زیادی در بارسا داشته است. از سوی دیگر نیمار در تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان اروپا به همراه بارسلونا به قهرمانی رسید اما دمبله توفیقی در این رقابت ها نداشته است.

1470