ناراحتی اسطوره‌های آلمانی از پیشنهاد بایرن مونیخ به ستاره منچسترسیتی

ناراحتی اسطوره‌های آلمانی از پیشنهاد بایرن مونیخ به ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - علاقه بایرن مونیخ به خرید کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، باعث ایجاد ناراحتی در بین بازیکنان قدیمی این تیم آلمانی شده است. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ برای تقویت پست دفاع راست خود به دنبال جذب کایل واکر از منچسترسیتی است. قهرمان بوندسلیگا امیدوار است تا بتواند این ستاره 33 ساله را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد و با قراردادی جالب که در چهارچوب ارزش های بایرن مونیخ، جایی ندارد، او را به آلیانتس آرنا بیاورند. در حقیقت بایرن می خواهد به این مدافع باتجربه، قراردادی 2 ساله به همراه گزینه تمدید برای فصل سوم ارائه دهد که این موضوع برخلاف مقررات بایرن مونیخ است، چون در این باشگاه به بازیکنان بیش از 30 سال، قرارداد 1 ساله پیشنهاد می شود. همین موضوع باعث ناراحتی و خشمگین شدن 2 تن از اسطوره های این باشگاه شده است.

نویر 37 ساله و توماس مولر 33 ساله بازیکنانی هستند که خواهان قراردادی بلند مدت بودند، اما قرارداد نویر تا سال 2024 و قرارداد مولر تا سال 2025 اعتبار دارد. در واقع بایرن مونیخ با خرید واکر، ریسک بزرگی می کند، چون ممکن است بازیکنان بیشتری از دست سران این باشگاه ناراحت شوند. 

ملی پوش انگلیسی امیدوار است که در همین هفته آینده، قراردادش را با بایرن مونیخ امضا کند.

4416