عکس؛ اولین گل خرید جدید چلسی برای این تیم

عکس؛ اولین گل خرید جدید چلسی برای این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی بامداد امروز (پنجشنبه 29 تیرماه) از ساعت 3:30 به وقت ایران در یک بازی دوستانه به مصاف تیم رکسهام رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و شاگردان مائوریسیو پوچتینو عملکرد خوبی از خودشان در این بازی دوستانه نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته های ویژه این بازی، گلزنی کریستوفر انکونکو برای چلسی بود. این بازیکن فرانسوی اولین گل خود را در جمع آبی پوشان لندنی به ثمر رساند. در حقیقت انکونکو در این تابستان از لایپزیش راهی چلسی شده است. انکونکو در دقیقه 90 بازی چلسی مقابل رکسهام بود که موفق شد گلزنی کند. او با باز کردن دروازه حریف، گل چهارم چلسی را در این دیدار به ثمر رساند.

انکونکو در حال حاضر بیست و پنج ساله است و بازیکنی است که می تواند برای سال های پیش رو به چلسی کمک کند. او توانایی بازی در پست های خط حمله و همچنین پست هافبک هجومی را دارد. کریستوفر انکونکو در رده های مختلف تیم ملی فرانسه بازی کرده است و توسط دیدیه دشان به تیم ملی بزرگسالان فرانسه هم دعوت می شود. باید دید که او زیر نظر پوچتینو در رقابت های لیگ برتر انگلیس چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

1470