خرید شکست خورده چلسی، به صورت قرضی جدا شد

خرید شکست خورده چلسی، به صورت قرضی جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی -  داترو فوفانا مهاجم ساحل عاجی تنها شش ماه پس از پیوستنش به چلسی، ساک هایش را بست و مجبور شد از این تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، چلسی تصمیم گرفت که این مهاجم 20 ساله را به یونیون برلین قرض بدهد. این بازیکن از مولده به چلسی آمده بود و در شش ماه اخیرشبه خریدی کاملا شکست خورده تبدیل شده بود. بدین ترتیب این بازیکن که برای خریدنش دوازده میلیون یورو هزینه شده بود، به یکی از سرمایه گذاری های شکست خورده تاد بولی در تیم لندنی تبدیل شد.

فوفانا با برچسب مهاجمی توانمند و آینده دار به چلسی ملحق شد. او در نروژ عملکرد خوبی داشت و چلسی برای خرید او دوازده میلیون یورو پرداخت یعنی دو برابر بیشتر از ارزش او در سایت ترانسفرمارکت در آن زمان. این بازیکن اما نتوانست در چلسی جا بیافتد. او در لیست لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت و در لیگ انگلیس نیز بسیار کمرنگ بود. فوفانا در این شش ماه فقط سه بازی و 68 دقیقه برای چلسی بازی کرد و به یک سرمایه گذاری کاملا ناکام تبدیل شد. 

پوچتینو به دنبال مهاجمان دیگری بود و در نهایت این بازیکن به صورت قرضی راهی بوندسلیگا شد تا خودش را احیا کند. یونیون برلین یکی از پدیده های فصل گذشته بوندسلیگا بود که توانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. فوفانا حالا امید زیادی دارد تا در این تیم بتواند پیشرفت کند هر چند که او با تردیدهای زیادی در مورد آینده خود مواجه است.

4125