درخواست جدایی ستاره ناراضی چلسی و مورد علاقه یونایتد

درخواست جدایی ستاره ناراضی چلسی و مورد علاقه یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین پولیسیچ که اخیرا به منچستریونایتد لینک شده، درباره میل خود به جدایی از چلسی در این تابستان صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پولیسیچ اصرار دارد که پس از دوران دشوارش در استمفورد بریج نیاز دارد تا در این تابستان از چلسی جدا شود تا در سطح باشگاهی به حس خوشحالی برسد. ماه‌ها از آخرین باری که گفته می‌شد یونایتد به فکر ارائه پیشنهادی برای جذب این مهاجم آمریکایی است می‌گذرد، یونایتد طی هر دو پنجره نقل و انتقالاتی گذشته به این بازیکن لینک شده است که شامل یک انتقال قرضی در ژانویه گذشته می‌شود. این اتفاق پس از اظهارات پولیسیچ راجع به حسش نسبت به باشگاه منچستر یونایتد، تیمی که در دوران کودکی طرفدارش بوده، رخ داد. او سال 2017 در اینباره گفته بود:" وقتی بچه بودم طرفدار بزرگ یونایتد بودم. عاشق دیدن بازی رونی بودم، هرچند نمی‌گویم که شبیه او هستم. فکر می‌کنم که شور و اشتیاق او نسبت به فوتبال چیزی است که در خیلی از بازیکنان نمی‌توانید آن را ببینید. این خصوصیتی از بازی اوست که خیلی دوست داشتم."

این بازیکن آمریکایی آخر هفته در مصاحبه با ای اس پی ان گفت که این تابستان قطعا زمانی است که نیاز دارد تا ببیند چه تصمیمی برای آینده اش بهتر است، جایی که بتواند به آنجا برود و مورد اعتماد قرار بگیرد و احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می‌دهد داشته باشد و نیاز دارد تا دوباره در سطح باشگاهی احساس خوشحالی کند.

2102