رکوردی که گوندوغان با گلش مقابل منچستریونایتد ثبت کرد

رکوردی که گوندوغان با گلش مقابل منچستریونایتد ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان با ثبت سریع ترین گل تاریخ فینال جام حذفی انگلیس در سیزدهمین ثانیه بازی، حسابی منچستریونایتد را شوکه کرد.

به گزارش فوتبالی، در یک شروع دراماتیک در ومبلی، هافبک آلمانی توانست با ضربه ای تماشایی در همان شروع بازی دروازه منچستریونایتد را باز کند. در حقیقت  در شروع بازی، گوندوگان توپ را به استفان اورتگا دروازه بان تیم رساند. دروازه بان شماره دو منچسترسیتی توپ را به میانه زمین ارسال کرد که ارلینگ هالند ضربه سر زد. در حالی که ویکتور لیندلوف سعی می کرد که توپ را دفع کند در نهایت این گوندوگان بود که با ضربه ای تماشایی گلزنی کرد.

هافبک 32 ساله در ماه های اخیر عملکرد درخشانی در منچسترسیتی داشته و در قهرمانی تیمش در لیگ انگلیس نقش مهمی ایفا کرد. او در مقابل لیدز و اورتون دبل کرده بود و عملکرد درخشانش باعث شد تا سیتی بتواند از آرسنال عبور کند و قهرمان انگلیس شود.

البته برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی روی هند مشکوک جک گریلیش، کار را به تساوی کشاند تا یونایتد بتواند با شوک ابتدایی کنار بیاید. منچسترسیتی امید زیادی دارد تا امشب دومین جام فصل را کسب کند و هفته آینده در استانبول بتواند سه گانه خود را تکمیل کند و به رکوردی برسد که یونایتد 24 سال پیش ثبت کرده بود.

4125