مصدومیت تیاگو سیلوا برابر تاتنهام به مشکلات چلسی افزود

مصدومیت تیاگو سیلوا برابر تاتنهام به مشکلات چلسی افزود

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی که در هفته های اخیر مصدومان زیادی را در ترکیب خود می دید، حالا مجبور به تعویض تیاگو سیلوا کاپیتان خود در برابر تاتنهام به دلیل مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در هفته های اخیر با مشکلات زیادی اعم از نتایج ضعیف و مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد که وضعیت این تیم در حال حاضر قرار نیست بهتر شود. پس از آن که کاپیتان اول این تیم، سزار آزپیلیکوئتا، در شکست هفته گذشته برابر ساوتهمپتون مصدوم شد، حالا تیاگو سیلوا که امروز کاپیتان این تیم برابر تاتنهام بود نیز مصدوم شده و جای خود را به وسلی فوفانا داد.

حالا به نظر می رسد که نام سیلوا نیز به فهرست بلندبالای مصدومان تیم گراهام پاتر اضافه خواهد شد؛ لیستی که نام هایی مثل انگولو کانته، کریستین پولیشیچ و ادوارد مندی در آن قرار دارند. این تیم در 5 بازی اخیر خود در همه رقابت ها پیروز نشده و آخرین پیروزی این تیم به 16 ژانویه برابر کریستال پالاس بر می گردد که آن ها با یک گل این تیم را پس از سه شکست پیاپی شکست دادند. چلسی تا پایان نیمه اول نیز برابر تاتنهام با نتیجه بدون گل متوقف شده است.

از دیگر نکات جالب این بازی می توان به اخراج حکیم زیاش به دلیل درگیری با امرسون رویال، بازیکن تاتنهام، اشاره کرد که داور این بازی پس از بررسی وار، تصمیم خود برای اخراج را به کارت زرد تغییر داد تا مشکلات چلسی دوچندان نشود.

1886