دروازه‌بان سابق رئال مادرید، کابوس گواردیولا و منچسترسیتی

دروازه‌بان سابق رئال مادرید، کابوس گواردیولا و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی سابق رئال مادرید و پی اس جی در جنگ صدرنشینی میان آرسنال و منچسترسیتی نقشی کلیدی ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان کاستاریکایی در مقابل ارتش پپ گواردیولا به یک دیوار تبدیل شد و نمایش فوق العاده ای را در ترکیب ناتینگام فارست داشت. در حقیقت سیتی کل 90 دقیقه فقط یک بار توسط برناردو سیلوا دروازه ناتینگام را باز کرد در حالی که کریس وود گل تساوی را به ثبت رساند. در این بازی کیلور ناواس با توپگیری هایش نقش فوق العاده ای داشت و به کابوس پپ گواردیولا تبدیل شد. مربی اسپانیایی در پایان بازی در تمجید از دروازه بان ناتینگام فارست گفت:" حقیقت این است که کیلور ناواس تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. در تیم هایی بازی کرده که در آن باید و باید برنده می شد. وقتی این اتفاق رخ می دهد و به تیمی نظیر ناتینگام فارست می روی، ذهنیت تو می تواند انگیزه بزرگی را در رختکن ایجاد کند."

منچسترسیتی در این بازی 22 موقعیت ایجاد کرد اما تلاش های انها نتیجه ای در بر نداشت. یکی از بهترین واکنش های کیلور ناواس روی ضربه لاپورت پس از ارسال کرنر بود. او در مقابل دی بروینه و هالند نیز مقاومت فوق العاده ای داشت. دروازه بان کاستاریکایی بدون تردید در سومین حضورش در لیگ انگلیس یک ستاره بی چون و چرا بود. منچسترسیتی با درخشش کیلور ناواس دو امتیاز را از دست داد و صدر جدول را به آرسنال پس داد تا رقابت برای قهرمانی لیگ انگلیس همچنان داغ باشد.

4125