بمب تابستانی نیوکاسل؛ جذب «زلاتان جدید» با 70 میلیون یورو

بمب تابستانی نیوکاسل؛ جذب «زلاتان جدید» با 70 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل برای خرید الکساندر ایساک مهاجم 22 ساله سوئدی سوسیه داد به توافق رسید و این بازیکن را با 70 میلیون یورو به خدمت می گیرد.

به گزارش فوتبالی، ایساک که در سالهای اخیر با شایعاتی در مورد پیوستنش به تیم هایی نظیر آرسنال و منچستریونایتد مواجه بود، پس از چهار سال حضور در سوسیه داد راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

این انتقال با احتساب پاداش ها ممکن است به 75 میلیون یورو برسد و بدین ترتیب ایساک به گران ترین فروش تاریخ سوسیه داد تبدیل می شود. تیم باسکی رقم فسخ قرارداد ایساک را 90 میلیون یورو تعیین کرده بود اما پیشنهاد نیوکاسل بسیار جذاب بود و در نهایت این بازیکن جدا شد.

حالا سوسیه داد در هشت روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی مجبور است که دست به کار شود و مهاجم جایگزین بخرد. یکی از گزینه های سوسیه داد می تواند بازگرداندن الکس سورلوث باشد که فصل گذشته قرضی در سوسیه داد حضور داشت.

ایساک در کل تابستان سعی می کرد که واکنشی به شایعات نداشته باشد اما به نظر می رسد که بالاخره به خواسته خود رسیده است. او که تجربه حضور در دورتموند و فوتبال آلمان را هم دارد، حالا با چالش جذابی مواجه خواهد شد و می تواند در لیگ انگلیس ارزشهایش را نشان بدهد و پیشرفت کند. در سالهای اخیر مهاجمان زیادی از فوتبال سوئد از نظر سبک بازی با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه شده اند اما به نظر می رسد که ایساک از بقیه شبیه تر باشد.

4125