چند بازیکن بارسلونا هنوز جام و عنوان مهمی کسب نکرده‌اند؟

چند بازیکن بارسلونا هنوز جام و عنوان مهمی کسب نکرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان جوان و با استعدادی در میان نفرات باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون حضور دارند که هنوز تجربه کسب جام‌ها و به دست آوردن عنوان‌های مهم را در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود ندارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونای اسپانیا به عنوان یک باشگاه پرافتخار، موفق به کسب تعداد نود جام مختلف و گوناگون شده است  و همین موضوع نیز باعث شده تا این باشگاه کاتالانی به یکی از موفق‌ترین تیم‌های حاضر در قاره سرسبز اروپا تبدیل کرده است.

از همین رو، اکثر بازیکنان باشگاه بارسلونای اسپانیا، صرف‌نظر از کوتاهی مدت حضورشان در نیوکمپ و در این باشگاه کاتالانی، حداقل یک جام معتبر کسب کرده‌اند.

با این اوصاف، استعدادهای جوان و شگفت‌انگیزی به تیم اصلی بارسلونا وارد شده‌اند که طعم قهرمانی بزرگی را در دوران حرفه‌ای خود نچشیده‌اند.

در این‌ قسمت از این گزارش که تقدیم علاقه‌مندان باشگاه پر طرفدار و پر افتخار بارسلونای اسپانیا می‌نمائیم، اسامی آن دسته از بازیکنان کاتالونیایی که در بازی‌های امسال و در رقابت‌های فصل جاری برای تیم اصلی بارسلونا بازی کرده‌اند اما هنوز موفق نشده‌اند که عنوان مهمی به دست آورند را بررسی می‌کنیم:

1- الکس بالده

2- پابلو گاویرا (ملقب به گاوی)

3- نیکو گونزالس

4- عبده عزلزولی

5- فران جوتگلا

6- ایلیا آخوماچ

9404