کتک‌کاری دروازه‌بان انگلیسی با افرادی که «دستان کوتاهش» را مسخره کردند

کتک‌کاری دروازه‌بان انگلیسی با افرادی که «دستان کوتاهش» را مسخره کردند

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن پیکفورد یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان اورتون دروازه بان فیکس تیم ملی کشورش هم هست و حالا به خاطر یک موضوع غیرورزشی روی جلد رسانه ها رفته است. رسانه های انگلیس گزارش داده اند که پیکفورد اخیرا در یک کافه با افرادی که او را مسخره می کردند و دستانش را کوتاه می دانستند، دعوا کرده است.

جوردن پیکفورد در کافه ای در منطقه تینساید جنوبی حضور داشته است تا روز استراحتش را سپری کند. دروازه بان 27 ساله تیم ملی انگلیس توسط برخی از حاضران در کافه به خاطر "دستان کوتاهش" مورد تمسخر قرار می گیرد و بعد از آن درگیری شدت می گیرد. در این درگیری بینی یک مرد می شکند. البته پلیس تا کنون نقش پیکفورد در این درگیری ها را تایید نکرده است.

پیکفورد در بازی نیوکاسل و اورتون نیز مورد تمسخر قرار گرفته بود و هواداران تیم میزبان او را با دایناسور تی-رکس مقایسه کرده بودند که دستان کوتاهی ندارد. پیکفورد که دروازه بان فیکس تیم ملی انگلیس است، در اکتبر 2020 به خاطر نقشی که در مصدومیت فن دایک داشت، با حملات و انتقادهای زیادی مواجه شده بود.

البته در روزهای اخیر جنجال های زیادی برای بازیکنان لیگ انگلیس رخ داده بود. به طور مثال کورت زوما از وستهام به خاطر گربه آزاری با خشم هواداران مواجه شده بود و در نهایت مجبور به عذرخواهی شد.

4125