روایت ملی پوش سابق انگلیسی از رابطه نه چندان خوبش با فرگوسن

روایت ملی پوش سابق انگلیسی از رابطه نه چندان خوبش با فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی – گری لینکر ادعا کرده است که برایش اهمیتی ندارد که الکس فرگوسن درباره او چه فکری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که رابطه ستاره سابق تیم ملی انگلیس و سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد خیلی خوب نیست و لینکر حتی ادعا کرده است که الکس فرگوسن با برنامه فوتبالی شبکه BBC مشکل دارد.

لینکر 63 ساله پیش‌تر اقرار کرده بود که در طول دوران حرفه ای اش، 2 بار پیشنهاد الکس فرگوسن برای پیوستن به منچستر یونایتد را رد کرده بوده است  و حالا این کارشناس فعلی دنیای فوتبال، در پادکست فوتبالی The Rest is Football، صحبت‌های جالبی به زبان آورده است:" شب گذشته فردی پیش من آمد. گاهی اوقات در حراجی‌ها، مردم می‌توانند اقلام برنامه Match of the Day  را خریداری کنند و یک تور درون استودیویی برنده شوند. چهار نفر شب گذشته پیش ما آمده بودند و یکی از آن‌ها به من گفت که عاشق پادکست شما هستم و سوالی از شما دارم. سر الکس فرگوسن، پپ گواردیولا و یا بابی رابسون؟ من با خودم فکر کردم که نمی‌توانم بابی رابسون را نادیده بگیرم، واقعا نمی‌توانم، در نتیجه پاسخ دادم: پپ گواردیولا، بابی رابسون و الکس فرگوسن. به این دلیل که هیچوقت با او (فرگوسن) رابطه خوبی نداشتم، برایم مهم نیست که چه فکری در اینباره بکند."

مایکا ریچاردز، مجری این پادکست در پاسخ گفت:" تو هیچوقت رابطه خوبی با فرگوسن بزرگ نداشتی؟" لینکر نیز در توضیح این سوال گفت:" نه او چند باری در گذشته با من برخورد داشته است. فکر می‌کنم او کمی با بی بی سی مخالف است. در هر صورت این مسئله مربوط به گذشته است."

2102