تصادف شدید لامبورگینی مهاجم اسپانیایی با درخت

تصادف شدید لامبورگینی مهاجم اسپانیایی با درخت

پایگاه خبری فوتبالی - خودروی لامبورگینی متعلق به جاناتان ویرا مهاجم تیم لاس پالماس بامداد یکشنبه با یک سانحه شدید مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، خودروی گرانقیمت متعلق به مهاجم لاس پالماس تصادف شدیدی با یک درخت در منطقه ای ساحلی در نزدیکی "ال اینخلس" داشت. منطقه ای که جزئی از مناطق توریستی در این جزیره در جنوب جزایر قناری محسوب می شود.

جاناتان ویرا کاپیتان لاس پالماس در واکنش به این خبر در صفحات توییتر و اینستاگرامش نوشت:" در پی انتشار تصاویری پیرامون تصادف خودرویی متعلق به من باید برای افرادی که نگران سلامتی من بودند، اعلام کنم که من راننده خودرو نبوده ام. خودرو را در اختیار یکی از دوستانم گذاشته بودم که خوشبختانه حال او هم خوب است. خیلی ممنون از همگی."

راننده خودرو پس از این تصادف شدید با یک درخت نیازی به مراجعه با بیمارستان نداشته اما به نظر می رسد که این خودرو از ناحیه جلو و سمت چپ به شدت صدمه دیده است. جاتاتان ویرا در بازی شنبه تیمش مقابل ایبار فیکس بود که لاس پالماس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. لاس پالماس در حال حاضر در رتبه هفتم لیگ دسته دو اسپانیا قرار دارد که قطعا در ادامه فصل باید تلاش زیادی داشته باشند تا امتیازات را جمع کنند و به بازگشت به لیگ اسپانیا امیدوار شوند.

4125