ترکیب بارسلونا و لاس پالماس؛ لواندوفسکی و یامال در خط حمله

ترکیب بارسلونا و لاس پالماس؛ لواندوفسکی و یامال در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و لاس پالماس برای جدال حساس در هفته سی ام لالیگا ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از سبقت از ژیرونا حالا امید زیادی دارد تا به رئال مادرید نزدیک شود. آنها هشت امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارند و باید هر 9 بازی باقی مانده تا پایان لالیگا را ببرند و امیدوار باشند که رئال مادرید امتیازات پرشماری را از دست بدهد.

تیم ژاوی از زمان اعلام جدایی این مربی در پایان فصل، روند بسیار خوبی داشته و توانسته از رقبا سبقت بگیرد اما فعلا رئال مادرید در مقابل آنها کم نیاورده است. بارسلونا حالا جدال حساسی مقابل لاس پالماس دارد که این بازی، آخرین بازی آنها پیش از بازی دشوار مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. کوبارسی در این بازی برای یک بار دیگر در خطدفاعی قرار گرفته است و بقیه ترکیب مطابق انتظار هستند. ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل لاس پالماس در هفته سی ام لالیگا بدین شرح است : مارک آندره ترشتگن، ژول کنده، پائو کوبارسی، اینیگو مارتینز، ژائو کانسلو، ایلکای گوندوغان، سرجی روبرتو، فرمین لوپز، لامین یامال ، رافینیا و روبرت لواندوفسکی.

لاس پالماس نیز برای حفظ جایگاه خود در میانه جدول لالیگا به میدان می رود که ترکیب این تیم بدین شرح است: وایس، ماروین، الکس سوارز، کوکو، میکا مارمول، سرجی کاردونا، مونیر، خاوی مونیوز، لویودیس، کیریان، ساندرو. 

4125