عکس؛ کنایه مهاجم بارسلونا به داور ویدیویی

عکس؛ کنایه مهاجم بارسلونا به داور ویدیویی

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا زننده تک گل بارسلونا در پیروزی شیرین مقابل لاس پالماس بود که خوشحالی گلش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با گل رافینیا سه امتیاز شیرین را در لالیگا کسب کرد و به تعقیب رئال مادرید ادامه داد. در حقیقت بارسا با این پیروزی با یک بازی بیشتر، به پنج امتیازی رئال مادرید رسید و اگر رئالی ها یکشنبه شب در مقابل بیلبائو پیروز نشوند، امیدهای ژاوی و تیمش در لالیگا زنده خواهد شد. 

رافینیا مهاجم بارسلونا در این بازی در دقیقه شانزده گلزنی کرد اما گلش توسط داور ویدیویی مردود شد. او در دقیقه 60 دوباره گلزنی کرد که این بار در زمان خوشحالی گلش، علامت داور ویدیویی را نشان داد تا به مردود شدن گلش کنایه بزند.

در هر صورت بارسلونا از زمان اعلام جدایی ژاوی کاملا متحول شده است. بارسا تا پیش از ان تیمی از هم پاشیده به نظر می رسید اما به نظر می رسد که از زمانی که جدایی ژآوی در پایان فصل اعلام شده، بازیکنان بارسلونا هم قسم شده اند تا با جان و دل برای تیم کاتالان بازی کنند تا به ژاوی کمک کنند تا پایان خوشی در بارسا داشته باشد. البته هنوز برخی بازیکنان و هواداران بارسلونا امیدوار هستند که ژاوی نظرش را عوض کند و در فصل آینده هم در مونجوییک بماند.

4125