مدافع لاس پالماس در رادار بارسلونا

مدافع لاس پالماس در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – پس از مصدومیت الخاندرو بالده، بارسلونا به فکر جذب مدافع کناری افتاده و سرجی کاردونا، بازیکن 24 ساله لاس پالماس گزینه مناسبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی جوردی آلبا، به نظر می‌رسید که بارسلونا به جذب یک مدافع چپ که بتواند با الخاندرو بالده رقابت کند نیاز داشته باشد. مارکوس آلونسو به هیچ وجه نتوانست جایگاه بالده را به خطر بیاندازد و در اکثر هفته‌ها، با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. حالا با مصدومیت طولانی‌مدت بالده، بارسا بیشتر از هر زمان دیگری به جذب یک دفاع چپ نیاز دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که بارسلونا برای این پست، نیکلاس تالیافیکو از لیون، جانی اتو از پائوک یونان و استوپینیان از برایتون را زیر نظر دارد؛ اما شرایط نامناسب اقتصادی بارسلونا ممکن است باعث شود تمام این گزینه‌ها منتفی شوند و کاتالان‌ها به سراغ گزینه دیگری بروند.

به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، سرخی کاردونا، مدافع چپ لاس پالماس مورد توجه بارسلونا قرار دارد. قرارداد این بازیکن 24 ساله در پایان فصل به اتمام می‌رسد و در تابستان بازیکن آزاد است. اتلتیکو مادرید و ویارئال نیز شرایط او را زیر نظر دارند. کاردونا در اولین فصل حضورش در لاس پالماس عملکرد خوبی از خود نشان داد.

البته بارسلونا تا پایان فصل مدافع کناری جذب نخواهد کرد و احتمالا ژائو کانسلو، هکتور فورت 17 ساله و ژول کنده‌ای که پست تخصصی‌اش مدافع میانی است، تنها مدافعان کناری بارسلونا تا تابستان 2024 باشند. اگر بازیکنی از میان این سه بازیکن مصدوم شود، بارسا با مشکلی جدی روبه‌رو می‌شود.

1428