بازیکن جدید چلسی: داستان دخیا و رئال مادرید در حال تکرار شدن بود

بازیکن جدید چلسی: داستان دخیا و رئال مادرید در حال تکرار شدن بود

پایگاه خبری فوتبالی - سائول نیگز هافبک جدید چلسی اذعان کرد که انتظار نداشت انتقالش به استمفوردبریج پیش از به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شود. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی توانست در فاصله دو دقیقه مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات، انتقال سائول نیگز از اتلتیکو مادرید را نهایی کرد و این هافبک بیست و شش ساله با قرارداد قرضی و با بند خرید به چلسی پیوست. حالا سائول این اتفاق را به داستان داوید دخیا و رئال مادرید در سال 2015 تشبیه کرد که در آن دخیا به خاطر خراب بودن دستگاه فکس منچستریونایتد، نتوانست به رئال مادرید بپیوندد. 

به نقل از سایت گل، سائول در توئیچ گفت: "در فاصله سه دقیقه مانده به پایان پنجره، ما مفاد قرارداد را بررسی کردیم و البته آن‌ها هم باید می دیدند. من همانند دخیا بودم. فکر می‌کردم که این اتفاق رخ نمی‌دهد. عصر و شب طولانی را سپری کردیم. همسرم خیلی مضطرب بود. ما چند روز پیچیده را تجربه کردیم، زیرا ترک اتلتیکو اصلا تصمیم آسانی نبود. ترک کردن خانه‌ات برای ماجراجویی جدید، اصلا کار آسانی نیست."

سائول در ادامه افزود: "کپا آریزابالاگا نقش مهمی در انتقال من داشت. اگر او در چلسی نبود، شاید کار سختی داشتم. خوشحالم که در این فصل می‌توانم با دوستان قدیمی‌ام دیدار کنم."

4416