شریعتی: دوست داشتم در اواخر فصل برای سایپا بازی می‌کردم/ تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام

شریعتی: دوست داشتم در اواخر فصل برای سایپا بازی می‌کردم/ تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مصدوم تیم فوتبال سایپا گفت، قراردادش با این باشگاه رو به اتمام بوده و اینکه هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، طاها شریعتی درباره اینکه نامش در بسیاری از سایت‌ها و کانال‌های خبری، در فهرست دیدار با فولاد خوزستان قرار گرفته بود، گفت: من واقعاً از این موضوع بی‌خبر بودم، ولی خیلی از دوستانم با من تماس گرفتند و تصور کردند که مقابل فولاد به میدان رفته‌ام. در حال حاضر سه ماه و 10 روز از جراحی من گذشته است و هنوز به شرایط بازی نرسیده‌ام.
وی در ادامه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: دوست داشتم در بازی‌های پایانی لیگ برای سایپا به میدان می‌رفتم، ولی نمی‌توانم ریسک کنم. هنوز بخش مهمی از مراحل بهبود این مصدومیت و انجام تمرینات اختصاصی باقی مانده است و تلاش می‌کنم تا فصل جدید را در بهترین شرایط ممکن شروع کنم.

شریعتی در مورد برد سایپا برابر فولاد خاطرنشان کرد: این برد بسیار مهم و حیاتی بود. حالا سایپا با استرس کمتر بازی خواهد کرد و این بهترین فرصت است تا تیم ما حتی بتواند چند پله در جدول بالاتر بیاید.

مدافع تیم فوتبال سایپا راجع به وضعیتش برای فصل بعد هم گفت:‌ قرارداد من با سایپا رو به اتمام است، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

6641