بولکا: ادن هازارد عاشق پیتزا و همبرگر است!

بولکا: ادن هازارد عاشق پیتزا و همبرگر است!

پایگاه خبری فوتبالی - مارسین بولکا دروازه بان لهستانی پاریسن ژرمن که سابقه حضور در اکادمی چلسی را دارد در مصاحبه با یک کانال یوتیوب در مورد مسائل مختلف صحبت کرد و خاطرات جالبی را نقل کرد.

به گزارش فوتبالی، از انتقاد ناپذیری کورتوا تا علاقه عجیب ادن هازارد به پیتزا و همبرگر برخی از نکات این مصاحبه جالب بودند. 

تیبو کورتوا: "زمانی که او یک اشتباه عجیب انجام می داد، به سمت مربی می رفت و می گفت که جایگیری مدافعان اشتباه بوده است. او هرگز اشتباه خود را نمی پذیرفت. یادم است که یک بار با هم ویدئوی تبلیغاتی ضبط می کردیم. من باید جمله ای را به انگلیسی به هواداران چلسی می گفتم اما خیلی استرس داشتم و نمی توانستم کلمات را درست ادا کنم. کورتوا خیلی به من می خندید. در نهایت جمله را لهستانی گفتم. سبک بازی خودم را شبیه کورتوا می دانم اما از نظر کار با پا از او بهتر هستم. تیبو بد نیست اما گاهی اوقات نمی خواهد ریسک کند و همین مسئله باعث می شود که موقعیت خطرناک تر شود."

ادن هازارد:" او عاشق همبرگر و پیتزا است. همیشه او را در پیتزافروشی های لندن می دیدم. در چلسی این مسئله برایش مشکل ساز نبود اما در رئال و پس از مصدومیت اخیرش ممکن است که برایش مشکل ایجاد کند و اضافه وزن بیاورد. 

موراتا:" وقتی به چلسی امد ذهنش به شدت آشفته بود و نمی خواست با کسی صحبت کند. به حرف کسی گوش نمی داد. فقط می خواست در خانه اش بماند. تقریبا افسرده شده بود. نفرت هواداران هم روی او تاثیر منفی گذاشته بود. خیلی راحت می شد شوتهایش را در تمرینات گرفت چون ذهنش به هم ریخته بود. ذهنش آشفته شده بود. موراتا در مورد تمرینات رئال هم برایم خاطره ای تعریف کرده بود. یک بار شوت زده بود و شوتش باعث شده بود که کلاه کاسیاس به سمت دیگری برود و به همین خاطر خندیده بود. بعد از تمرین کاسیاس به سمتش رفته بود و گفته بود که می تواند به او گل بزند اما حق ندارد که مسخره اش کند."

نیمار:" خیلی دوست دارد که مدام مدل موهایش را عوض کند.  بک بار با کلاه سر تمرین امده بود. وقتی کلاهش را برداشتم شوکه شده بودم. موهایش را بافته بود و با خودم فکر می کردم که نکند باب مارلی (موزیسین) زنده شده است. او عادت های عجیبی دارد. قبل از بازیها می رقصد. "