بودجه 290 میلیون یورویی یونایتد برای خرید مهره های مدنظر سولشر

بودجه 290 میلیون یورویی یونایتد برای خرید مهره های مدنظر سولشر

سایت رسمی فوتبالی- تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که بازار نقل و انتقالات تابستان 2019، بازار داغ و پرهیجانی خواهد بود. بازیکنان مهمی به فکر تغییر آب و هوا افتاده اند و تیمهای بزرگ هم به دنبال خرید بازیکنان جدیدی هستند تا به تقویت رختکن تیمشان بپردازند. 

روزنامه دیلی میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که باید نام منچستریونایتد را هم باید به جمع باشگاه هایی که به دنبال خریدهای نجومی در فصل تابستان هستند افزود. طبق این گزارش سران باشگاه یونایتد بودجه ای 290 میلیون یورویی برای بازسازی رختکن تیمشان در بازار تابستانی کنار گذاشته اند تا بازیکنان مدنظر اوله گونار سولشر را به خدمت بگیرند.

اگرچه یونایتد از زمان روی کار آمدن اوله گونار سولشر، جان دوباره ای گرفته ولی مجموعا، فصل ناامید کننده ای را پشت سرمی گذارد؛ آنها چندماهی است که عملا از کورس قهرمانی لیگ برتر خارج شده اند و در دو جام دیگر انگلیس هم شانسی ندارند و اخیرا در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دست بارسلونا کنار رفتند. آنها چه زیرنظر سولشر و چه زیرنظر مورینیو، فوتبال چندان دلچسبی را ارائه نمی کردند و درتابستان گذشته هم حدودا 90 میلیون یورو برای خرید فرد و دیوگو دالوت هزینه کرده بودند؛ دو بازیکنی که هرگز نتوانستند توقعات را برآورده کند. 

ازهمین رو مدیران یونایتد عزمشان را برای تقویت رختکن تیم سولشر جزم کرده اند و طبق گزارش میرر، او لیستی از شش بازیکنی که رویشان حساب باز نمی کند را دراختیار مدیران تیم قرار داده: خوان ماتا، آندر اررا، الکسیس سانچز، آنتونیو والنسیا، متئو دارمیان و مارکوس روخو... و همه اینها یک ویژگی مشترک دارند؛ بالا بودن سنشان (روخو و دارمیان با 29 سال سن، جوان ترین بازیکنان این تیم هستند). 


رختکن منچستریونایتد بعد از رختکن چلسی، پیرترین رختکن دربین شش تیم برتر انگلیسی است. به علاوه باید این را مدنظر داشت که این شش بازیکن، جزو بازیکنانی هستند که بیشترین دستمزدها را دریونایتد دریافت می کنند و یک سوم تمام رقم دستمزدی که مدیران یونایتد به بازیکنانشان می پردازند به این شش بازیکن اختصاص می یابد. به ویژه الکسیس سانچز که پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر است و آمار و عملکردش ناامید کننده است: 5 گل و 9 پاس گل... صفر گل در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یونایتد.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سولشر لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد را به مدیران تیم ارائه کرده و بازیکنان مدنظر او عبارتند از: متیاس دلیخت، جیدن سانچو، کالوم هودسون اودوی و آرون وان بیساکا.البته اگر یونایتد در خرید دلیخت موفق نباشد، کولیبالی (بازیکن ناپولی) و مگوایر (بازیکن لسترسیتی) مدنظر سولشر هستند.

6363