مراقبت از زانوی سوارز لای پر قو برای ال کلاسیکو

مراقبت از زانوی سوارز لای پر قو برای ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا همچنان از ناحیه زانوی راست احساس ناراحتی می کند.

تصویری که سرخیو بوسکتس بعد ازاتمام بازی تیمش در ورزشگاه سانچس پیسخوان و مقابل سویا در شبکه های اجتمای منتشر کرد، حکایت از آن دارد که لوئیس سوارز همچنان بعد از پایان بازیها، حسابی از زانوی راستش مراقبت می کند.

سوارز در بازی تیمش مقابل سویا 90 دقیقه در زمین بود و بعد از اتمام مسابقه حسابی خسته شده بود و به همین خاطر هم در رختکن، کاملا از زانویش مراقبت کرد.

درسالهای اخیر سوارز همیشه از ناحیه زانوی راست احساس درد می کرده و این زانوی دردناک دغدغه بزرگی برای او شده است.


درتصویری که بوسکتس در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، او را درکنار لیونل مسی و لوئیس سوارز می بینم؛ آن هم در شرایطی که سوارز یک کیسه یخ روی زانوی راستش قرار داده است. این مهاجم اروگوئه ای امیدوار است تا با همین مراقبت ها بتواند فصل را بدون مشکل و دردسر به پایان ببرد و در پایان فصل او و پزشکان تیم برای وضعیت او تصمیم گیری خواهند کرد که آیا همچنان با محافظه کاری به درمان زانوی او بپردازند و یا اینکه به سراغ راهکار دیگری بروند؟

درحال حاضر سوارز و سایر بازیکنان بارسلونا خودشان را برای دو بازی حساس ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آماده می کنند. سوارس با گلزنی مقابل سویا به روند ناکامی اش در گلزنی پایان داد و امیدوار است که در بازی های پیش رو مقابل رئال مادرید، بتواند مجددا به گل برسد.

6363