لیونل مسی اصلاً اهمیتی به پی‌اس‌جی نمی‌داد

لیونل مسی اصلاً اهمیتی به پی‌اس‌جی نمی‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - یولین لاورنس خبرنگار حوزه فوتبال فرانسه معتقد است پاریسن ژرمن بعد از ترک لیونل مسی تیم بهتری شده است.

به گزارش فوتبالی، در سال 2021 بعد از آن که بارسلونا به خاطر قوانین مالی لالیگا، توانایی تمدید قرارداد با لیونل مسی را نداشت، اسطوره آرژانتینی به صورت رایگان راهی پاریسن ژرمن شد. مسی 2 سال در این باشگاه توپ زد و به 2 قهرمانی لیگ فرانسه رسید و سرانجام در سال 2023 به اینتر میامی رفت. 

بعد از خروج مسی، پاریسن ژرمن در این فصل با حواشی زیادی از جمله آینده مبهم امباپه دست و پنجه نرم کرده، اما لوئیز انریکه موفق شده قهرمانی لیگ فرانسه را قطعی کند و همچنین در جمع 4 تیم لیگ قهرمانان اروپاست و می تواند راهی فینال شود. 

یولین لاورنس به تی ان تی اسپورتس گفت: "پیشرفت پاریس به خاطر چندتا موضوع است. قطعاً در فصل آینده تغییرات بزرگی در این تیم رخ می دهد و به نظر می رسد امباپه بعد از 7 سال از این باشگاه خواهد رفت."

"من شاهد تغییرات بزرگی در رختکن پی اس جی بودم. دیگر نیمار، مسی و مارکو وراتی در این باشگاه نیستند و آن ها سال گذشته جزو بزرگان و رهبران تیم بودند. البته مسی خیلی اهمیت نمی داد، اما به هر حال مسی بود و حالا در رختکن افرادی هستند که رابطه صمیمانه تری با یک دیگر دارند، با زبان های مختلف به هم جوک می گویند و شوخی می کنند."

4416