نیمار: مطمئنم پاری سن ژرمن قهرمان اروپا می شود و من در فینال حضور خواهم داشت

نیمار: مطمئنم پاری سن ژرمن قهرمان اروپا می شود و من در فینال حضور خواهم داشت

سایت رسمی فوتبالی - نیمار اطمینان دارد که پاری سن ژرمن می تواند به فینال رقابت های لیگ قهرمانان برسد و قصد دارد به خوبی روند درمان خود را انجام دهد تا این تیم را در رسیدن به قهرمانی یاری کند. 

به گزارش فوتبالی، گرانقیمت ترین فوتبالیست دنیا دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر منچستریونایتد را که با پیروزی دو گله پاری سن ژرمن همراه بود به دلیل مصدومیت از تلویزیون تماشا کرد. او دیدار برگشت را نیز از دست خواهد داد اما اطمینان دارد که به موقع برای کمک به تیم توماس توخل بازخواهد گشت تا به فینال در مادرید برسند. ستاره برزیلی در این باره اظهار داشت: " پاری سن ژرمن تنها به من وابسته نیست. این تیمی بزرگ با بازیکنان عالی و مربی باهوش است. ما هوادارانی داریم که وقتی در پاریس بازی می کنیم مانند یار دوازدهم ما هستند. شک ندارم که ما قهرمان خواهیم شد و من در فینال به میدان خواهم رفتم. "

نیمار که انتظار می رود در اواخر اسفند برای بازگشت به میادین آماده باشد، از مراحل درمانی خود عکس هایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او روز شنبه تصاویری از خود در حال دوچرخه سواری و همچنین عکسی از خود و پسرش در استخر منتشر کرد. نیمار در ادامه گفت: " روند درمان تازه آغاز شده است. این راهی طولانی است و من هر روز بهتر می شوم. از زمانی که کودک بودم فوتبال بازی کردم بنابراین دوری از آن بسیار سخت است. در سال 2018 نیز با مشکل مشابه روبرو شدم و میدانم که چقدر سخت است اما آن تجربه باعث شد تا برای مواجه با چیزهایی که در پیش است قوی تر و آماده تر باشم. "

1070