برتری پرگل دورتموند مقابل آگزبورگ در آستانه بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن

برتری پرگل دورتموند مقابل آگزبورگ در آستانه بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۲ رقابت های بوندسلیگا آلمان با برتری پرگل خانگی برای دورتموند برابر آگزبورگ پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم دورتموند تیم  پنجم جدول رقابت های بوندسلیگا آلمان در هفته ۳۲ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی سیگنال ایدونا پارک به مصاف تیم آگزبورگ رفت و یک برتری پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول دورتموند میزبان خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط یوسف موکوکو به گل اول خود رسید و در ادامه در دقایق ۲۰، ۲۹ دو بار دیگر زردپوشان توسط دونیل مالن و یوسف موکوکو به دو گل دیگر رسیدند و علی رغم اینکه روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در دقیقه ۴۲ مارکو رویس که در پایان فصل از جمع زردپوشان جدا می شود گل چهارم را هم زد تا در نهایت شاگردان ادین ترزیچ با نتیجه ۴-۱ نیمه اول را از آگزبورگ ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران زردپوشان دورتموند بود و هافبک های خلاق این تیم بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۶۴ فشار دورتموند جواب داد و این بار هم فلیکس انمکا بود که روی پاس مارکو رویس گل پنجم تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۵-۱ به سود تیم دورتموند میزبان به پایان برسد.

با برد رئال مادرید این تیم با ۵۷ امتیاز کماکان تیم پنجم جدول بوندسلیگا باقی ماند و آگزبورگ هم با ۳۹ امتیاز تیم رده هشتم جدول لیگ آلمان لقب گرفت.

۱۰۰۹