رقابت جالبی که دورتموند و پاریسن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشتند

رقابت جالبی که دورتموند و پاریسن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رقیب هم هستند و این در حالی است که این دو تیم در دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم در یک گروه قرار داشتند و با هم رقابت کردند.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 در گروه F رقابت ها حضور داشتند. این گروه به گروه مرگ مشهور شده بود چرا که نیوکاسل یونایتد و میلان هم در همین گروه بودند و رقبای دورتموند و پی اس جی در این گروه شده بودند.

شرایط در گروه F در این فصل به شکلی پیش رفت که تا انتهای هفته دوم پاری سن ژرمن در رده دوم بود و بروسیا دورتموند در انتهای جدول قرار داشت. در هفته سوم پی اس جی صدرنشین شد و دورتموند در رده دوم قرار داشت.

در پایان هفته ششم دور گروهی، بروسیا دورتموند صدرنشین بود و پی اس جی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد. در دور گروهی در بازی رفت در پارک ده پرنس پی اس جی موفق شد با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهد و در بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شد.

حالا در دور رفت مرحله نیمه نهایی در سیگنال ایدونا پارک دورتموند با نتیجه یک بر صفر برنده شده است و باید دید که پی اس جی در بازی برگشت می تواند کامبک بزند یا خیر.

1470