آزپیلیکوئتا: به جدایی از چلسی حتی فکر هم نمی‌کنم

آزپیلیکوئتا: به جدایی از چلسی حتی فکر هم نمی‌کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع اسپانیایی چلسی نه تنها علاقه‌ای به ترک لندن و آبی پوشان ندارد، بلکه امیدوار است بتواند سال‌ها در این تیم بازی کند و جام‌های زیادی با این تیم کسب کند.

به گزارش وب سایت نود، فصل گذشته چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را آغاز کرد اما در انتهای فصل و با عملکرد فاجعه بار خود مقامی بالاتر از دهمی نتوانست به دست بیاورد. اما سزار آزپیلیکوتا، مدافع اسپانیایی تیم چلسی می‌گوید در همان دوران بحرانی هم حتی به ترک تیم لندنی فکر نمی‌کرده است.

به نقل از وب سایت squawka، آزپیلیکوئتا در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:

از زمان انتقالم به چلسی همواره حس خیلی خوبی داشته‌ام و احساس کرده‌ام که در جای درست قرار دارم. این همان چیزی است که هرگز در موردش شک نداشتم و به همین دلیل است که خواستم قراردادم را تمدید کنم. چون اینجا خیلی خوشحالم.

می‌خواهم عناوین زیادی کسب کنم، فصل گذشته دست‌مان از کسب جام کوتاه ماند اما حالا می‌خواهیم به روند موفقیت بازگردیم و این همان چیزیست که من به خاطرش به اینجا آمدم. امسال شانس مجددی برای کسب افتخار داریم و باید به آن چنگ بزنیم. 

بیشتر دوران ورزشی من در این باشگاه سپری شده است و از زمانی که اینجا آمده‌ام هرگز فکر جدایی از آن به ذهنم خطور نکرده است، حتی در ابتدای دوران حضورم در اینجا که چندان زمان بازی به من نمی‌‎رسید. همواره اعتماد به نفس باشگاه را حس کرده‌‎ام و می‌دانستم که راه بازی کردن و در ترکیب قرار گرفتنم تلاش سخت و با جدیت تمرین کردن است. تحت هدایت آنتونیو کونته هم می‌خواهم به سختی تلاش کنم و عناوین را ببرم، این چیزیست که همه ما می‎خواهیم.

چلسی در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول لیگ انگلیس قرار دارد و 13 بازی آخر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

1721