پیش‌بازی مس رفسنجان - گل‌گهر؛ دربی میانه جدولی استان کرمان

پیش‌بازی مس رفسنجان - گل‌گهر؛ دربی میانه جدولی استان کرمان

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان باید دربی استان کرمان را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان گل‌گهر سیرجان است. مسابقه‌ای که دربی استان کرمان محسوب می‌شود و در بازی رفت به میزبانی گل‌گهر، با برد دو بر صفر این تیم همراه بود.

مس در شرایطی باید پس از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برابر همتای کرمانی خود بازی کند که این تیم از زمان حضور محرم نویدکیا هیچ باختی را تجربه نکرده است.

 آخرین باخت مسی‌ها به هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان با ساکت الهامی برمی‌گردد و این تیم در دوازده بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی شکست ناپذیر بوده است.

در سمت مقابل گل‌گهر هم با برد مقابل فجر سپاسی در جام حذفی با روحیه خوبی راهی دربی استان کرمان می‌شود. تیم تحت هدایت مارینوس اوزونیدیس با نتایج متوسطی که در مدت اخیر داشته، به نوعی از کورس کسب سهمیه آسیایی فاصله گرفته و شاید آخرین شانس‌های خود برای حضور بین تیم‌های بالای جدولی برای کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد.

نکته جالب رویارویی های دو تیم در لیگ برتر اینکه تیم مس هیچ گاه نتوانسته برابر تیم هم استانی خود به برد دست یابد و از هفت بازی برگزار شده، سهم گل‌گهر ۴ برد بوده و سه بازی به تساوی انجامیده و باید دید مس خواهد توانست برای اولین بار در این دربی برنده باشد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان در اهواز با یک گل فولاد را شکست داد و گل‌گهر در سیرجان به تساوی دو بر دو مقابل استقلال خوزستان رسید.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۳۰ امتیاز نهم است و گل‌گهر با ۳۴ امتیاز در رده ششم جای دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: سید رضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری

1997