میلاد عبادی‌پور: تیم ما دیر کامل شد/ بازی مقابل برزیل راحت نیست

میلاد عبادی‌پور: تیم ما دیر کامل شد/ بازی مقابل برزیل راحت نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی والیبال پس از شکست مقابل برزیل گفت: قطعا کردن مقابل برزیل کار راحتی نیست اما فکر می‌کنم خیلی عملکرد مثبتی داشتیم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ ملت‌ها در برزیل به سر می‌برد در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه پنجشنبه شب (۲۷ اردیبهشت) به مصاف برزیل رفت و  در دیداری که با توافق دو تیم در پنج ست برگزار شد با حساب چهار بر یک (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۲، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ یر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد این مسابقه گفت: این اولین بازی‌های ماست. تیم ما کمی دیر تشکیل شد. تقریبا سه، چهار روز قبل از اینکه عازم برزیل شویم تیم ما کامل شد. قطعا کردن مقابل برزیل کار راحتی نیست اما فکر می‌کنم خیلی عملکرد مثبتی داشتیم.

او ادامه داد: یکسری اشتباهاتی داشتیم که باید درست شود اما در کل در این بازی عملکرد بهتری داشتیم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: عملکرد ما رفته رفته بهتر می‌شود. تیم ما الان بیشتر از بازیکنان جوان تشکیل شده است اما بازی به بازی بهتر هم خواهد شد.

او در مورد کمپ تمرینی تیم ملی در برزیل گفت: در کمپ قهرمان المپیک هستیم. دیگر چیزی بهتر از این نمی‌شود. همه چیز بهتر از عالی است. کمپ مخصوص والیبال است.همه تیم‌های پایه‌شان هم اینجا تمرین می‌کنند.

۹۰۹۸