نویدکیا: مس رفسنجان لیاقت قهرمانی جام حذفی را دارد

نویدکیا: مس رفسنجان لیاقت قهرمانی جام حذفی را دارد

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: در بهترین زمان ممکن به تراکتور گل زدیم.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل تراکتور در یک چهارم جام حذفی، اظهار داشت: مقداری در بحث تاکتیکی تغییراتی ایجاد کردیم. اغلب دیدارها را از جلو پرس می‌کردیم اما در نیمه اول این بازی ترجیح دادیم تراکتور از جلو بازی‌سازی کند و مقداری از عقب بازی کنیم. برای تقسیم انرژی برنامه‌ریزی خوبی بازی کردیم و اجازه دادیم تراکتور در حد توان مالکیت داشته باشد.

وی افزود:  در نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. برخلاف نیمه اول سعی کردیم در حد امکان از جلو پرس کرده و از فضاهای کناری به خوبی استفاده کنیم. در این موارد مقداری موفق بودیم زیرا می‌دیدیم مدافعان چپ و راست تراکتور خوب اضافه می‌شوند و سعی داشتیم از فضای پشت آنها به خوبی استفاده کنیم. شاید می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. از آن طرف هم ممکن بود با پنالتی حریف بازی را از دست بدهیم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. 

سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: در نیمه دوم بازی قابل قبولی انجام دادیم. در بهترین لحظه ممکن هم گل زدیم زیرا فقط ۳_۲ دقیقه از وقت‌های اضافی گذشته بود‌. سعی کردیم از کناره‌ها اضافه شویم. تراکتور پس از گل ما فشار زیادی آورد‌.

سعی کردیم با بستن فضاهای مرکزی تراکتور را مجاب کنیم با مدافعان مرکزی‌اش بازی کند یا توپ‌ها را به کناره‌ها ببرد. حریف بازی قابل قبولی در وقت‌های اضافی انجام داد. برای بردن این بازی حذفی، ریسک خیلی زیادی نکردیم و سعی داشتیم از گل خود محافظت کنیم. بازی خوب و جذابی بود زیرا هواداران تراکتور برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند. جدا از نتیجه، هواداران لذت بردند.

نویدکیا درمورد اینکه آیا نقطه طلایی این مسابقه از دست رفتن پنالتی رحمان جعفری بود، گفت: این حرف را قبول دارم زیرا با از دست رفتن آن پنالتی، تراکتور از لحاظ روحی و روانی افت شدیدی کرد‌. از طرفی حس خیلی خوبی برای ما داشت و توانستیم انرژی بیشتری به بازی بیاوریم. شرایط خود را پس از آن صحنه بهتر کردیم. مهم نیست که آن پنالتی درست بود یا خیر.

وی درمورد مطرح شدن بحث جدایی‌اش از مس رفسنجان در پایان فصل، توضیح داد: با هم قرارداد داریم که بندی در آن است. اگر زمانی باشگاه دوست نداشته باشد یا من دوست نداشته باشم، می‌توانیم خیلی محترمانه از هم جدا شویم. با مسئولان باشگاه مفصل صحبت کردم که اگر یک بودجه معمولی برای تشکیل یک تیم خوب فراهم کردند، امکان دارد با هم درمورد آینده صحبت کنیم. من مخالف ریخت و پاش در فوتبال هستم زیرا اطمینان دارم کسی با این کار به موفقیت نمی‌رسد. در غیر این صورت همکاری نمی‌کنم. دلم می‌خواهد همیشه تیمی داشته باشم که برای بالای جدول رقابت کند. خیلی لذت نمی‌برم تیم من برای فرار از سقوط بازی کند.

سرمربی مس رفسنجان درپاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم در حال اعتصاب بودند و آیا مطالبات‌شان پرداخت شد، عنوان کرد:  همیشه اعتقاد دارم سرمربی موظف است از بازیکنانش دفاع کند. بحث ما پول امسال نبود‌ زیرا امسال هرچند مانند تیم‌های دیگر نگرفته‌ایم اما مبالغی گرفته‌ایم. اکنون هم فصل در حال اتمام است و انتظار داریم بیشتر از بچه‌هه مراقبت کنند. مشکل اینجا بود که حدود ۱۰ نفر از بازیکنان از سال گذشته طلب دارند که اصرار داشتم با آنها تسویه شود. از مدیرعامل شرکت مس و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که واقعا خیلی تلاش کردند و امروز طلب سال قبل این نفرات را به هر شکلی دادند. مقداری خیال بچه‌ها راحت‌تر شد‌. بابت دفاع کردن خود از بازیکنانم خوشحالم زیرا لیاقت داشتند. 

نویدکیا درمورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی، اظهار داشت: باید برای تیمی که بتواند تراکتور و پیکان را حذف کند، احترام قائل شویم و به آن شانس بدهیم. نمی‌گویم به فینال می‌رسیم یا قهرمان می‌شویم. باید واقع‌بینانه صحبت کنیم. باید دید با آلومینیوم در خانه یا خارج از خانه بازی می‌کنیم و چه شرایطی برای آن مسابقه اتفاق می‌افتد. سپس درمورد آینده حرف بزنیم. بچه‌های ما لیاقت دارند و از روزی که من آمدم با تمام وجود کار می‌کنند. با همه کم و کاستی‌ها تلاش می‌کنند. دست آنها را می‌بوسم و امیدوارم شانس خود را به راحتی از دست ندهیم. 

۹۰۹۸