رشته‌های حمید مطهری یک شبه و یکجا پنبه شد!

رشته‌های حمید مطهری یک شبه و یکجا پنبه شد!

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری باخت بسیار بدهنگامی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری کمک مربی سابق تیم ملی مردی است که پس از جدایی پاکو خمز، بر مسند هدایت تراکتور نشست. اگر چه این مربی تا به امروز حتی با لفظ سرمربی موقت هم خوانده نشده و از وی به عنوان دستیار اول و مسئول فنی تیم یاد می‌شود، اما نتایج مطهری در قامت شخص اول کنونی کادرفنی حتی این دیدگاه را به وجود آورده بود که با شرایطی نظیر قهرمانی در جام حذفی حتی خود وی می تواند گزینه سرمربیگری برای فصل بعد باشد.

الیته این موضوع سرمربیگری چیزی نبود که توسط مدیران تراکتور تایید شود ولی نتایج خوب مطهری و البته اعتماد به نفس بالای این مربی در مواجهه با سوالاتی پیرامون نحوه همکاری وی با تیم تبریزی، ناخودآگاه این ذهنیت را به وجود می‌آورد؛ هر چند که تا قبل از باخت در جام حذفی و با این نتایج مناسب هم چنین موضوعی به سادگی قابل پذیرش بین تی‌تی ها نبود.

اما باخت دیروز به مس رفسنجان در تبریز، به نظر هر چه حمید مطهری رشته بود را یکجا پنبه کرد! سرمربی سابق نساجی که توانسته بود ذوب‌آهن را در جام حذفی شکست دهد، با استقلال صدرنشین به تساوی برسد و بر تیم های فولاد و گل گهر غلبه کند، باخت بدموقعی تجربه کرد تا شعله اعتراضات دوباره بر پا شود.

البته چیزی که مشخص است اینکه مطهری تا پایان فصل عهده‌دار مسئولیت فنی تراکتور خواهد بود اما به نظر نمی رسد دیگر وی مدنظر مدیران تراکتور برای سمت سرمربیگری باشد و از شانسی برای این عنوان برخوردار نیست.

1997