ستاره منچسترسیتی درباره بلینگام: یک هدیه از طرف خدا

ستاره منچسترسیتی درباره بلینگام: یک هدیه از طرف خدا

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره انگلیسی منچسترسیتی به تمجید از هم وطنش در رئال مادرید، جود بلینگام پرداخت و او را یک هدیه از طرف خداوند خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، فیل فودن شاید بهترین فصل فوتبالی اش را از نظر فردی پشت سر می گذراند. او تاکنون موفق شده 20 گل بزند و 10 پاس گل بدهد. اما او تنها انگلیسی نیست که به رکورد 20 گل در این فصل رسیده، بلکه جود بلینگام نیز در رئال مادرید فصل درخشانی را پشت سر می گذراند و تاکنون 20 گل در اولین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو به ثمر رسانده است. فیل فودن و جود بلینگام می توانند ستاره های گرت ساوت گیت برای یورو 2024 در تابستان باشند. 

فیل فودن در گفت و گویی با دیلی میل درباره هم تیمی با استعدادش گفت: "تاکنون ندیده ام که کسی در سن او، به این شکل بالغ رفتار کند. فکر می کنم او یک هدیه از طرف خداست و ما می خواهیم او را در بهترین شرایطش در اختیار داشته باشیم."

انگلستان در رقابت های یورو 2024 در گروه C با تیم های اسلوونی، دانمارک و صربستان هم گروه است و فودن دوست دارد که به اولین جام ملی اش همراه با سه شیرها دست پیدا کند. فودن تا به امروز، 33 بار پیراهن انگلیس را بر تن کرده."

4416