بازگشت موقت ستاره فرانسوی به رئال مادرید

بازگشت موقت ستاره فرانسوی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – کریم بنزما برای درمان مصدومیت‌های عضلانی اخیر خود، به رئال مادرید، باشگاه سابق خود بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، بنزما در باخت 1-3 هفته گذشته الاتحاد به الشباب، غایب بود و پیش‌تر نیز چندین بازی را در اولین فصل حضورش در تیم عربستانی به دلیل مصدومیت‌های عضلانی از دست داده بود. این ستاره فرانسوی برای رفع کامل این مشکلات خود، با تایید و توافق باشگاه الاتحاد، به دیدار کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید آماده تا نظرات تخصصی آن ها را دریافت کند.

باشگاه عربستانی با انتشار بیانیه ای در این باره گفت:" کریم بنزما تحت نظر دکتر سابقش در اسپانیا که در سالیان اخیر مشغول به مراقبت از او بوده است، در کلینیک درمانی باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. مشاوره‌های لازم درباره مصدومیت‌های بنزما، بین تیم پزشکی الاتحاد و رئال مادرید به انجام رسیده است، مصدومیت‌هایی که باعث شده است تا این بازیکن بازی‌های مهمی را در این فصل از دست بدهد. بنزما به اسپانیا سفر کرده است و انتظار می‌رود که تا هفته آینده بازگردد."

علاوه بر مصدومیت‌های این ستاره فرانسوی، فصل اول بنزما به همراه الاتحاد، با شایعات زیادی همراه بوده است. در طول پنجره زمستانی اخیر و به دنبال درگیری او با سرمربی الاتحاد، بنزما به بازگشت به فوتبال اروپا لینک شده بود هرچند خودش طی صحبت‌هایی از بودن در لیگ عربستان اظهار رضایت کرد. باید دید که این ستاره بزرگ دنیای فوتبال، فصل آینده را نیز در خاورمیانه به سر خواهد کرد یا خیر.

2102