عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس از کروس تشکر کرد

عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس از کروس تشکر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل اول رئال مادرید را وینیسیوس جونیور در دقیقه 24 بازی روی پاس دیدنی تونی کروس به ثمر رساند. کروس فضای خالی میان مدافع های بایرن مونیخ را دید و با یک پاس بی نظیر، وینی جونیور را در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر قرار داد و وینیسیوس هم دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

ستاره برزیلی رئال مادرید پس از این که این گل را به ثمر رساند، از تونی کروس به شکل جالبی تشکر به عمل آورد. در تصاویری که منتشر شده است می بینیم که وینی جونیور دست های خود را جلو آورده است و به شکل تعظیم مقابل تونی کروس ایستاده است.

تونی کروس در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد اما هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال به شمار می رود. باید دید که قرارداد این بازیکن با رئال مادرید تمدید می شود یا این که اتفاقات دیگری در این باره رخ خواهد داد. به نظر می رسد که او همچنان در رئال مادرید بماند.

1471