بلینگام تاثیر بیشتری از زیدان و رونالدو روی رئال مادرید دارد

بلینگام تاثیر بیشتری از زیدان و رونالدو روی رئال مادرید دارد

پایگاه خبری فوتبالی - استیو مک منمن معتقد است جود بلینگام تاثیر بسیار بیشتری نسبت به رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان در رختکن رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی، بلینگام در فصل اول حضورش در سانتیاگو برنابئو، فرای تصور همگان ظاهر شده. او در تابستان گذشته با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و تاکنون توانسته 21 گل برای لوس بلانکوس به ثمر برساند و خیلی سریع به یکی از امیدهای موفقیت رئال مادرید در آینده تبدیل شد. با وجود بلینگام، رئال مادرید در لالیگا فاصله 11 امتیازی با بارسلونا دارد و به احتمال فراوان، قهرمان خواهد شد و همچنین در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید بایرن مونیخ را در سانتیاگو برنابئو شکست دهند تا به فینال برسند. 

استیو مک منمن به تی ان تی اسپورتس گفت: "لوئیز فیگو به رئال آمد. رونالدو نازاریو به رئال آمد. زیزو هم به رختکن رئال آمد، اما هیچ کس به اندازه جود بلینگام تاثیر گذار نبوده و نتوانسته کاری که او در 20 سالگی انجام می دهد را بکند. جود واقعاً یک پدیده است. او با مبلغ خیلی زیادی در سن 19 سالگی به رئال مادرید پیوست. آن ها کریم بنزما، ادن هازارد و آسنسیو را از دست دادند و جود بلینگام را به عنوان هدف شماره اول خریدند. او واقعاً کار بزرگی در رئال انجام داده."

4416