برد دشوار النصر در شب گلزنی رونالدو

برد دشوار النصر در شب گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاخدود به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها که در این بازی میهمان بودند، بازی را طوفانی شروع کردند. در دقیقه 7 بازی مارسلو بروزوویچ گل اول را برای النصر به ثمر رساند و در دقیقه 15 این کریستیانو رونالدو بود که گل دوم را برای النصر زد.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و النصری ها در دقایق 60 و 70 دو گل از الاخدود خوردند. این گل ها موجب شد تا کریستیانو رونالدو عصبانی شود. در ادامه کار النصر دوباره کار را در دست گرفت و به دنبال زدن گل سوم بود.

در دقیقه پایانی بازی النصری ها موفق شدند توسط مارسلو بروزوویچ گل سوم را به ثمر برسانند و بازی را با نتیجه سه بر دو ببرند. فصل در حال تمام شدن است و رونالدو هم می خواهد تا انتهای فصل بهترین آماری را که می تواند از خودش بر جای بگذارد.

الهلال تقریبا قهرمان لیگ عربستان شده است و النصر هم در جایگاه دوم ثابت خواهد ماند. النصر هشت بازی اخیر خود در لیگ عربستان را با برد پشت سر گذاشته است.

تماشای گل کریستیانو رونالدو

1470