خداحافظی ویژه هواداران چلسی با مدافع باتجربه برزیلی

خداحافظی ویژه هواداران چلسی با مدافع باتجربه برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه برزیلی در پایان فصل از چلسی جدا می‌شود و به دوران جذاب خود در شهر لندن خاتمه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک باید تیاگو سیلوا را یکی از مهم‌ترین و بهترین مدافعان یک دهه اخیر فوتبال اروپا و جهان بدانیم. مرد برزیلی خط دفاعی چلسی که طی سال‌ها توانست ثبات داشته باشد و در پیراهن تیم‌های آث میلان، پاری سن ژرمن و چلسی خوش بدرخشد.

او در ابتدای فصل 2020/21 پاری سن ژرمن را به مقصد چلسی ترک کرد. این مدافع برزیلی از همان فصل نخست نشان داد مهره تاثیرگذاری برای آبی‌های شهر لندن است و می‌تواند به خوبی ساختار تدافعی این تیم را سامان‌دهی کند. سیلوا در همان اولین فصل حضورش موفق شد به همراه سرمربی سابق خود در پاری سن ژرمن، یعنی توماس توخل به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

پس از آن قهرمانی‌های سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان هم از راه رسیدند. اما پس از جدایی توخل و رومن آبراموویچ، روزهای تیره‌وتار شیرهای لندنی فرا رسیدند. مدیران جدید باشگاه دست به ایجاد تحول در لیست بازیکنان چلسی زدند و خیلی از بازیکنان را به فروش رساندند تا ستاره‌های جوان را جایگزین آن‌ها کنند. اما تیاگو سیلوای باتجربه در تیم ماند تا مهره‌های جوان تیم را رهبری کند.

او حالا قصد دارد در پایان فصل از چلسی جدا شود و هواداران نیز می‌خواهند به پاس زحمات این مدافع، در بازی آخر او برای چلسی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کنند. به گزارش نیزار کینسلا، هواداران چلسی می‌خواهند در آخرین بازی فصل مقابل بورنموث یک بنر برای خداحافظی با تیاگو سیلوا تهیه کنند. همچنین مدیران باشگاه نیز تصمیم دارند با برنامه‌های ویژه خود به تیاگو سیلوا ادای احترام کنند.

1428