خواهش و تمنای چشمی در دل کوپال اثر نکرد! (عکس)

خواهش و تمنای چشمی در دل کوپال اثر نکرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- روزبه چشمی در تقابل استقلال مقابل ذوب آهن موفق به گلزنی شد اما داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد! 

به گزارش فوتبالی، استقلال که در جدال این هفته خود با ذوب آهن موفق به کسب هر 3 امتیاز مسابقه شد مقابل گاندوهای اصفهانی لحظات التهاب‌آور زیادی را پشت سر گذاشت و به شکل معجزه‌آسایی شکست را با پیروزی عوض کرد!

آبی‌ها که در نیمه اول به شدت از لحاظ تاکتیکی شلخته بودند و حرفی برای گفتن نداشتند در نیمه دوم کاملا متحول شدند و به همان تیمی بدل شدند که عطش قهرمانی دارد؛ به طور خلاصه استقلال در نیمه دوم مصاف خود با گاندوهای اصفهانی از انواع و اقسام حربه‌ها و نقشه‌های متفاوت برای جبران گل خورده و کسب پیروزی استفاده کرد و در نهایت موفق به پیروزی شد.

شاگردان جواد نکونام در اوایل نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیده شدن گل زیبای جلال‌الدین ماشاریپوف از روی آشفتگی خط دفاع و یک لحظه غفلت بازیکنان ذوب آهن نهایت بهره را بردند و توسط روزبه چشمی به گل رسیدند اما کمک داور اول مسابقه پرچم زد و مدعی شد که پیش از رسیدن توپ به روزبه چشمی با دستان مهرداد محمدی برخوردی داشته است که همین نظر توسط اکثر کارشناسان داوری تایید شد. ضمن این که در این صحنه آفساید هم اتفاق افتاده بود.

با وقوع این اتفاق کاپیتان دوم استقلال بعد از اینکه متوجه شد گل او مردود اعلام شده است به شکل جالبی به سمت کوپال ناظمی رفت و عکاسان تصاویر جالبی را از گفت‌وگوی چشمی با این داور ثبت کردند. در این تصاویر به وضوح دیده می‌شود که روزبه هر چه خواهش وو تمنا کرد دل ناظمی به رحم نیامد و نظر او درباره گل مردود چشمی تغییر نکرد. 

9098