ترکیب پاری سن ژرمن - بروسیا دورتموند؛ جدال برای تعیین نخستین فینالیست

ترکیب پاری سن ژرمن - بروسیا دورتموند؛ جدال برای تعیین نخستین فینالیست

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب بایستی دو تیم پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف همدیگر بروند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف همدیگر خواهند رفت تا تکلیف یک فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

دیدار رفت دو تیم، با پیروزی یک بر صفر زنبورهای دره روهر همراه بود. شاگردان ادین ترزیچ تنها 90 دقیقه تا صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. گذر از سد پاری سن ژرمن، مارکو رویس، کاپیتان دورتموند را یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک می‌کند، اتفاقی که اگر رقم بخورد یک خداحافظی خاص برای او خواهد بود.

کیلیان امباپه نیز شرایط مشابهی دارد. او نیز قصد دارد در تابستان از تیمش جدا شود و می‌خواهد در آخرین فصل حضورش در این باشگاه یک اتفاق ویژه رقم بزند. حال باید دید کدام بازیکن در رسیدن به هدف خود موفق‌تر خواهد بود. پس از پایان دیدار امشب، تنها یکی از آن‌ها شانسی برای تحقق رویای خود خواهد داشت.

ترکیب رسمی پاری سن ژرمن:

سنگربان: جانلوییجی دوناروما

مدافعین: اشرف حکیمی، مارکینیوش، لوکاس برالدو و نونو مندز

هافبک‌ها: ویتینیا، وارن زایر امری و فابیان رویز

مهاجمین: عثمان دمبله، کیلیان امباپه و گونسالو راموس

ترکیب رسمی بروسیا دورتموند:

سنگربان: کوبل

مدافعین: ریرسون، اشلوتربک، متس هوملز و یان ماتسن

هافبک‌ها: ژولیان برانت، مارسل سابیتزر و امره چان

مهاجمین: جیدن سانچو، کریم آدیمی و نیکلاس فولکروگ

1428