گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابتهای جام ریاست جمهوری امارات شروع می کنیم. در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات الوصل و الاتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری چهار بر یک به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قایدی در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۸۹ تعویض شد. اما در هفته بیست و دوم لیگ امارات الاتحاد کلبا به مصاف الامارات رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. مهدی قایدی که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، از روی نقطه پنالتی موفق شد تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر برساند. الاتحاد کلبا با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی حضور دارد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در دیگر دیدار نیمه نهایی جام ریاست جمهوری امارات، شباب الاهلی میهمان النصر بود و با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. سعید عزت اللهی 68 دقیقه در زمین حضور داشت. اما شباب الاهلی در هفته بیست و دوم لیگ امارات موفق شد با نتیجه سه بر یک شارجه را شکست دهد. عزت اللهی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را داد. در جدول رده بندی لیگ امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در غیاب محمد محبی، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روسیه به مصاف بالتیکا رفت و با یک گل شکست خورد. در رقابت های لیگ برتر روسیه هم که محبی بازهم به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت، روستوف میهمان لوکوموتیو مسکو بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. روستوف با 40 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

در دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رم که به مصاف بایرلورکوزن رفته بود، با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. سردار آزمون در دقیقه 79 وارد بازی شد اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. در رقابت های سری آ ایتالیا رم و یوونتوس در هفته سی‌وپنجم مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون در دقیقه 68 به جای توماسو بالدانزی وارد بازی شد. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و درحال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

در هفته یازدهم جی‌لیگ ژاپن، آویسپا فوکوئوکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر گامبا اوزاکا را شکست دهد. زاهدی در حضور 69 دقیقه‌ای خود، تک گل این بازی را در دقیقه ۲۲ به صورتی تماشایی و دیدنی به ثمر رساند. اما در هفته دوازدهم جی لیگ ژاپن آویسپا برابر کاوازاکی فرونتال با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. زاهدی از دقیقه ۷۰ وارد زمین شد. آویسپا با ۱۶ در رده‌ یازدهم جدول قرار دارد.

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در هفته سی‌ام لیگ برتر بوسنی میزبان پوسوشیه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. عارف غلامی مدافع ایرانی ویلژ به طور کامل در زمین حضور داشت. ویلژ موستار با 52 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده و العین در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا یاران نوراللهی قهرمان این رقابت ها شوند. احمد نوراللهی در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در حضور 79 دقیقه‌ای اللهیار صیادمنش به تساوی دو بر دو مقابل سنت ترویدنس دست یافت.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو که در هفته سی و دوم لیگ 2 پرتغال به مصاف پنافیل رفته بود، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. امیر عابدزاده در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. ماریتیمو با 60 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر هلند، فاینورد و زووله به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر پنج بر صفر به سود یاران جهانبخش به پایان رسید. علیرضا جهانبخش در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد. فاینورد با ۷۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی در حضور 83 دقیقه‌ای خود به موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد. پورتو با این پیروزی 76 امتیازی شد و جایگاهش در رده سوم جدول را تثبیت کرد.

کسری طاهری (روبین کازان)، امیرحسین ریوندی (زسکا مسکو)

دو تیم روبین کازان و زسکا مسکو که در غیاب دو بازیکن ایرانی خود به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. امیرحسین ریوندی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و کسری طاهری هم در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. تیم های زسکا مسکو و روبین کازان به ترتیب با 41 و 37 امتیاز در رده های ششم و نهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارند.

2636