گزینه‌های پیش‌رو سرمربی آلمانی بایرن مونیخ برای فصل آینده

گزینه‌های پیش‌رو سرمربی آلمانی بایرن مونیخ برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته‌ی توماس توخل او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. حالا شایعات در مورد آینده افزایش یافته و احتمال ماندن او در بایرن مونیخ، رفتن به منچستریونایتد و برگشت به چلسی از گزینه‌های محتمل است.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که در اواسط فصل با توجه به عملکرد نه چندان خوب در بوندسلیگا تصمیم به جدایی با باواریایی‌ها در پایان فصل گرفته بود. حالا با توجه به عملکردش در لیگ قهرمانان اروپا این احتمال وجود دارد که او در بایرن مونیخ بماند. 

قهرمانی بوندسلیگا پس از ۱۱ فصل متوالی که بایرن مونیخ می‌رسید، این فصل به بایرلورکوزن با عملکرد رویایی به سرمربی‌گری ژابی آلونسو رسید. عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ با توماس توخل در لیگ باعث خشم هواداران تیم شده بود اما حالا آن‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و شانس برای کسب قهرمانی دارند‌‌.

به گفته‌ی فلورین پلتنبرگ خبرنگار معتبر آلمانی دو مقصد جذاب برای توماس توخل به جز ماندن در بایرن مونیخ در صورت موفقیت در اروپا وجود خواهد داشت. گزینه‌های او منچستریونایتد یا بازگشت به چلسی است.

منچستریونایتد که با توجه به عملکرد غیر قابل قبول اریک تن هاگ به احتمال فراوان با این سرمربی هلندی قطع همکاری خواهد کرد، می‌تواند گزینه جذابی برای توماس توخل باشد.

وضعیت نیمکت چلسی نیز هنوز برای فصل آینده مشخص نشده است و در صورت اخراج مائوریسیو پوچتینو این احتمال عجیب وجود دارد که آبی‌‌ها برای جذب مربی اخراجی دو فصل قبل خود اقدام بکنند.

۱۴۲۸