دفاع زاهدی از عملکردش در پرسپولیس؛ وضعیت من هم مثل بلانکو بود

دفاع زاهدی از عملکردش در پرسپولیس؛ وضعیت من هم مثل بلانکو بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق پرسپولیس درباره دوران حضورش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا که در این تیم بسیار خوش درخشیده است ساعاتی پیش با تماس تصویری مهمان برنامه فوتبال برتر بود و با محمد حسین میثاقی گفت‌وگو کرد.

زاهدی در نیم‌فصل اول لیگ برای پرسپولیس بازی کرد و علیرغم این که بهترین گلزن این تیم شد اما در پایان نیم‌فصل پرسپولیس را ترک کرد و در انتقالی عجیب و دور از ذهن به جی لیگ رفت تا برای آویسپا بازی کند.

در ابتدای این جدایی و با بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس شاید هواداران پرسپولیس از رفتن زاهدی چندان ناراحت نبودند و جای خالی او را در تیم‌شان حس نمی‌کردند. اما با درخشش عجیب شهاب در تیم ژاپنی‌اش همه سورپرایز شده‌اند!

زاهدی در مصاحبه‌اش با برنامه فوتبال برتر در این باره گفت: «متاسفانه یا خوشبختانه پست مهاجم طوری است که فقط با گل‌هایش ارزیابی می‌شود و بقیه کارهایی که در زمین انجام می‌دهد چندان به چشم نمی‌آید. من داشتم بازی استقلال را در برنامه شما می‌دیدم که درباره گوستاوو بلانکو می‌گفتید تعداد گل‌هایش کم است اما کاملا در خدمت تیم بازی می‌کند. در نیم‌فصل اول شرایط برای من همین طور بود. در لیگ ایران تیم‌ها وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند کاملا بسته بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم از لحاظ گلزنی هم آمار خوبی در پرسپولیس داشتم

1359