انتقام عجیب هافبک استقلال از مهرداد رضایی/ آقای حامدی‌فر، حواست کجاست؟

انتقام عجیب هافبک استقلال از مهرداد رضایی/ آقای حامدی‌فر، حواست کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- حرکت عجیب و غیرحرفه‌ای هافبک جوان استقلال، شاید به قیمت محرومیت طولانی‌مدت او تمام شود.

به گزارش فوتبالی، جنجال بزرگ بازی استقلال و ذوب آهن، در پایان مسابقه دو تیم رخ داد.

زمانی که استقلالی ها مشغول خوشحالی و بازیکنان ذوب آهن درحال ترک زمین بودند، امید حامدی‌فر که در نیمه دوم وارد بازی شده بود، به طرز عجیبی به سمت مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله کرد تا استارت یک جنجال بزرگ را بزند و اگر وساطت افراد حاضر در صحنه نبود، می‌توانست به جاهای باریکتر هم کشیده شود.

دلیل اقدام عجیب هافبک استقلال به خاطر اتفاقات بازی رفت دو تیم در اصفهان است.

در آن بازی، مهرداد رضایی در یک صحنه با امید حامدی‌فر هافبک برخورد داشت و بدن به بدن شد. در این برخورد که البته خطا نبود، بازیکن استقلال نقش بر زمین شد و بعد از افتادن حامدی‌فر روی زمین، رضایی عبارتی را خطاب به او می‌گوید که فیلمش همه جا وایرال شد. هافبک استقلال بلافاصله پس از بازی با انتشار یک استوری نوشت:"شانس آوردی من نشنیدم چی گفتی، بازی برگشت هم داره!» حالا امشب مشخص شد که حامدی‌فر بی صبرانه منتظر بازی برگشت بوده تا از رضایی انتقام بگیرد.

در شرایطی که هافبک ذوب آهن، در میکسدزون ورزشگاه آزادی، به حامدی‌فر پیغام داده که به موقع جواب حرکتش را خواهد داد، هافبک جوان آبی‌ها، بیشتر از آنکه نگران واکنش رضایی باشد، باید به این فکر کند که با حرکت غیرحرفه‌ای‌اش در پایان بازی امشب، کاری کرده که اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، جریمه سنگینی هم برای او در نظر بگیرد، بعید است کسی به این قضیه معترض شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی، چه تصمیمی درباره حامدی‌فر خواهد گرفت. بازیکنی که انگار هنوز نتوانسته از شوک مصدوم کردن غیرعمدی کوین یامگا خارج شود و به جای اینکه تصمیماتی منطقی بگیرد، تحت تاثیر احساسش قرار میگیرد

2636