بهترین دروازه‌بان این فصل سری‌آ از نگاه بوفون

بهترین دروازه‌بان این فصل سری‌آ از نگاه بوفون

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا، یان سومر دروازه بان سوئیسی اینتر، بهترین گلر فصل 2023-24 سری آ بوده است. 

به گزارش فوتبالی، یان سومر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بایرن مونیخ را به مقصد اینتر ترک کرد تا جای آندره اونانایی را پر کند که به منچستریونایتد پیوسته بود. یان سومر خیلی خوب از پس محافظت نراتزوری برآمد و توانست با این تیم قهرمان سری آ شود. البته آن ها در لیگ قهرمانان اروپا به توفیق خاصی دست نیافتند و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی شکست خوردند تا خداحافظی زودهنگامی از رقابت های چمپیونز لیگ داشته باشند.

حالا جیانلوئیجی بوفون دروازه بان سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا درباره بهترین دروازه بان این فصل سری آ گفت: "فقط نگاهی به گل های خورده شده بیاندازید، شما نمی توانید کاری کنید، مگر اینکه سومر کاری کند. بسیاری از مردم اصلاً فکر نمی کردند که او این چنین باشد، اما من او را می شناختم و می دانستم چه توانایی هایی دارد. همیشه حس می کردم که او گلر قابل اعتمادی است و به نظرم بهترین دروازه بان این فصل سری آ بود. البته وویچک شزنی (دروازه بان یوونتوس) هم بسیار خوب کار کرد."

4416