نقل و انتقالات/ رقابت چلسی و منچستر یونایتد بر سر جذب توخل؛ شاگردان اسلوت در رادار لیورپول

نقل و انتقالات/ رقابت چلسی و منچستر یونایتد بر سر جذب توخل؛ شاگردان اسلوت در رادار لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که توماس توخل همچنان در لیگ جزیره، گزینه ای محبوب به حساب می‌آید و دو غول انگلیسی خواهان جذب او هستند.

به گزارش فوتبالی، با هم داغ‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد.

توماس توخل که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، کاندیدای اصلی جانشینی تن هاگ در منچستر یونایتد به شمار می‌رود. (Football Insider)

.

چلسی نیز آماده است تا تلاش خود را برای بازگرداندن توخل به استمفورد بریج انجام دهد. توخل تنها کمی پس از به روی کار آمدن مالکان جدید، از این تیم اخراج شد. (Tuttomercatoweb - Italy)

.

فرلاند مندی موفق شده تا سران رئال مادرید را به تمدید قراردادش متقاعد کند، اتفاقی که مورد رضایت کارلو آنچلوتی نیز هست. (Marca - Spain)

.

آرسنال مایل است تا گابریل ژسوس را در ازای مبلغ 43 میلیون پوند به فروش برساند و همین مبلغ را برای به خدمت گیری یاشوآ زیرکزی، مهاجم بلونیا به کار ببرد. (Milan Live - Italy)

.

تاتنهام به زودی مذاکراتی را برای جذب رافینیا، ستاره 51 میلیون پوندی بارسلونا، با تیم اسپانیایی آغاز خواهد کرد. این بازیکن برزیلی، مورد توجه چلسی و آرسنال نیز قرار دارد. (TEAMtalk)

.

لیورپول در نظر دارد تا متس ویفر، هافبک و گیتروییدا، مدافع فاینورد را به همراه آرنه اسلوت، در تابستان پیش رو به آنفیلد بیاورد. (Football Insider)

2102