چلسی به دنبال معاوضه مهاجم خود با ویکتور اوسیمهن

چلسی به دنبال معاوضه مهاجم خود با ویکتور اوسیمهن

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی برای بررسی احتمال معاوضه مهاجم خود با ناپولی ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش فوتبالی، به خدمت گیری یک مهاجم نوک با کیفیت، تقریبا در تمام طول این فصل یکی از اصلی ترین دغدغه‌های باشگاه چلسی به شمار می‌آمده است در حالی که اوسیمهن، همیشه جزو کاندیداهای اصلی به شمار می‌رفته است. این مهاجم نیجریه ای اوایل این فصل، قرارداد جدیدی با ناپولی به امضا رساند که بند فسخی در حدود 100 میلیون پوند را در خود جای داده است، همین موضوع، باعث شده تا احتمال خروج او از تیم ایتالیایی در ماه‌های آتی، مورد بحث قرار بگیرد. 

پاری سن ژرمن نیز اوسیمهن را به عنوان جانشین کیلیان امباپه در نظر دارد اما به ادعای فابریتزیو رومانو، چلسی با ایجاد ارتباط با ناپولی، سعی دارد تا در این رقابت پیروز شود. 

چلسی در نظر دارد تا هرطور شده خود را از پرداخت بند فسخ سنگین اوسیمهن رها سازد، مبلغی که باید یکجا پرداخت شود. باشگاه لندنی حاضر است تا در این راستا، چندین بازیکن خود را برای معاوضه به ناپولی پیشنهاد کند. بزرگترین بازیکنی که در این بین حضور دارد، لوکاکو است که در حال حاضر به طور قرضی در باشگاه رم توپ می‌زند. چلسی با این مهاجم بلژیکی توافق کرده که او در این تابستان در ازای مبلغ 37 میلیون پوند، در دسترس خواهد بود، مبلغی که نسبت به هزینه پرداخت شده برای خرید او در سال 2021، ضرری 60 میلیون پوندی را به چلسی تحمیل خواهد کرد.

چلسی برنامه دارد تا پیشنهادی شامل لوکاکو به علاوه 70-80 میلیون پوند را در ازای اوسیمهن به ناپولی ارائه دهد.

2102