اولتیماتوم نهایی چلسی به پوچتینو: سهمیه اروپایی یا اخراج

اولتیماتوم نهایی چلسی به پوچتینو: سهمیه اروپایی یا اخراج

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی، درباره آینده خود در این تیم، از هیئت مدیره آبی‌ها "هشداری جدی" دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی قرار است تا در پایان فصل، عملکرد پوچتینو را در اولین سال حضورش بر روی نیمکت این تیم، مورد بازرسی دوباره قرار دهد. چلسی در فصل جاری، شرایط نامساعدی را تجربه کرده است هرچند که برخی از کارشناسان فوتبالی، با دفاع از عملکرد این سرمربی آرژانتینی، مالکان این تیم را مقصر شرایط فعلی دانسته اند.

پوچتینو موفق شد تا تیمش را به فینال رقابت‌های جام اتحادیه برساند اما در مسابقات جام حذفی انگلستان، با شکست خفیف 0-1 مقابل منچستر سیتی، مغلوب گواردیولا شد. 

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده بود که ادعا داشتند چلسی گزینه‌هایی جدی برای جانشینی پوچ در نظر گرفته است اما نتایج اخیر او با ابی پوشان لندنی، ممکن است باعث شود تا سران این تیم، کمی بیشتر به او وقت بدهند. چلسی در 3 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر بدون گل خوردن و با به ثمر رساندن 13 گل پیروز شده است. نتایج اخیر این تیم، باعث شده تا شاگردان پوچتینو به رتبه هفتم جدول برسند و فاصله خود را با تیم ششم یعنی نیوکاسل به 2 و با تاتنهام رده پنجمی به 4 امتیاز کاهش دهند.

حالا گزارش‌ها نشان می‌دهند که هیئت مدیره چلسی به پوچتینو هشدار نهایی خود را ابلاغ کرده اند و کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی را آخرین فرصت او برای ابقا در سمت خود تعیین کرده اند.