سرمربی اسپانیایی در آستانه بازگشت به لیگ جزیره برای جانشینی مویس

سرمربی اسپانیایی در آستانه بازگشت به لیگ جزیره برای جانشینی مویس

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه وستهم یونایتد، پیش از جدایی از دیوید مویس، برای جانشینی این سرمربی کهنه کار، با جولن لوپتگی به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، فشارها بر روی دیوید مویس که قراردادش با وستهم در این تابستان به پایان خواهد رسید، بیش از همیشه شده است. شاگردان مویس در سال 2024، تنها در 3 بازی لیگ برتری خود موفق به کسب پیروزی شده اند. مویس فصل گذشته موفق شد تا تیمش را در مسیر قهرمانی در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا هدایت کند و به دوران 43 ساله دوری این تیم از کسب جام، پایان بدهد. او همچنین در دومین دوره حضورش در وستهم، موفق شده تا دوبار تیمش را در بین 7 تیم بالایی لیگ قرار دهد. بسیاری از طرفداران وستهم، این سرمربی کهنه کار را به دلیل استفاده از تاکتیک‌های منفی به باد انتقاد گرفته اند و این انتقادها پس از باخت سنگین 0-5 مقابل چلسی در بازی اخیر این تیم، که یک دربی لندنی محسوب می‌شد، بیش از پیش شده است.

در ماه‌های گذشته، صحبت‌هایی برای به خدمت گیری روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون در جریان بوده است اما حالا به گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، این لوپتگی، سرمربی سابق تیم ولورهمپتون است که جای مویس را بر روی نیمکت سرمربیگری وستهم خواهد گرفت.

2102