پیشکسوت‌های فولاد برای این تیم دست به کار شدند!

پیشکسوت‌های فولاد برای این تیم دست به کار شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فولاد تبلیغ زیادی برای حضور هوادارانش در بازی با تراکتور داشته است.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان که این روزها اصلاً شرایط خوبی ندارد و با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی نتوانسته به پیروزی برسد، در رده‌های انتهایی جدول قرار گرفته و یکی از تیمهای فانوس به دست لیگ برتر محسوب می‌شود که خطر سقوط را احساس می‌کند.

در همین راستا فولادی ها که امروز میزبان تراکتور هستند، می‌خواهند به هر نحوی شده امتیازات کامل این مسابقه را دشت کنند و در این زمینه تبلیغات زیادی داشته و از هواداران خود خواسته‌اند، ورزشگاه شهدای این شهر را مملو از تماشاگر کنند.

بعد از آنکه دیروز باشگاه فولاد ویدیویی از درخواست فرزندان دو سه بازیکن این تیم از هواداران برای حضور در ورزشگاه امروز منتشر کرد، امروز نوبت به انتشار ویدیویی با حضور پیشکسوتان فولاد رسیده که بازیکنان سابق تیم اهوازی از هواداران این تیم بخواهند که در بازی با تراکتور تیمشان را حمایت کنند.

ایوب والی، سیاوش بختیاری‌زاده، امید خالدی و آرش افشین چهار پیشکسوت باشگاه فولاد هستند که برای این تیم دست به کار شده و پیام ویدیویی ارسال کرده‌اند و باید دید فولاد از این بازی خانگی چقدر استفاده خواهد کرد و می تواند با کسب اولین برد سال جدید، از شرایط بحرانی فاصله بگیرد یا نه.

1997