گزارش ویژه/ 5 گل دیدنی ذوب‌آهن به استقلال در لیگ برتر

گزارش ویژه/ 5 گل دیدنی ذوب‌آهن به استقلال در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - ذوب‌آهن در این چند فصل اخیر، موفقیت خاصی برابر استقلال نداشته و در 5 رویارویی آخر حتی موفق به زدن گل هم نشده است.

به گزارش فوتبالی، آنها اما در دوره‌های ابتدایی تاریخ لیگ برتر، رقیب بسیار سرسختی برای آبی‌ها بوده و حتی در مقطعی، هیچ تیمی را در این بازیها بیشتر از استقلال شکست نداده بودند. «فوتبالی» در مرور 45 رویارویی قبلی ذوب‌آهن با استقلال در تاریخ لیگ برتر، این 5 گل را به عنوان زیباترین انتخاب کرده است.

* میلاد جهانی/ 19 اردیبهشت 1400

اشتباه عجیب و البته عادی! عارف غلامی، توپ را در یک‌سوم دفاعی به بازیکنان ذوب‌آهن داد. میلاد جهانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه دیدنی پای چپش، سقف دروازه حسینی را فرو ریخت و گل دوم مهمان را رقم زد.

* مهدی رجب‌زاده/ 4 مهر 1393

ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. فروزان، امید ابراهیمی را کنار تیر عمودی قرار داد ولی ضربه رجب‌زاده به قدری زیبا و بی‌نقص بود که حتی پرش شماره 6 هم مانع از ورودش به دروازه نشد.

* محمد نژادمهدی/ 29 شهریور 1396

ارسال از سمت راست بازیکنان ذوب‌آهن، پشت مدافعان استقلال و در موقعیت آفساید به نژادمهدی رسید. او که با یک حرکت رزمی، به هوا پریده بود، با بیرون پایش توپ را به گوشه دروازه حسینی فرستاد و گل مساوی را زد.

* دانیال اسماعیلی‌فر/ 4 مهر 1398

ارسال کرنر حدادی‌فر به تیر دورتر رسید. بازیکن ذوب‌آهن، توپ را با ضربه سر به اسماعیلی ‌که بین نقطه پنالتی و محوطه 5.5 متر قرار داشت، رساند و او با یک ضربه پای چپ دقیق و بدون مکث، توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

* مسعود حسن‌زاده/ 4 مهر 1393

پاس مسلمان به حسن‌زاده رسید. او یک‌تنه به سمت مدافعان استقلال رفت و با اهمال عجیب امیرحسین صادقی از او گذشت. بدنش را به سمت چپ داد و توپ را به نهایت دقت به سمت راست زد که از فروزان گذشت و گل شد. 

5390